JÄVLA TAMARA..

Jag kom ut från ett bad för en liten stund sen (OMG OMG Vet ni vad jag skrev först? "jag kom ut från ett barn för en liten stund sen" FAN VAD ÄCKLIGT!) tänkte precis gå till sängen och ta fram laddaren för att ladda min telefon som bara hade 8 procent kvar. Sorgligt nog hittade jag den inte och min första tanke var givetvis TAMARA... Messar henne och hon skriver OJ! Oj va? din lilla... :) Ojjjjj.. jebote pas mater u picku. Vad trevligt att tämigirl får sova med två laddare inatt. Jag orkar inte gå och möta henne men fett nog hittade jag en rutten telefon och stoppade i mitt gamla kort i. Så ikväll har jag mitt gamla nummer gott folk. Det finns alltid lösningar. Saknar min iPhone redan.

Ska snart ringa upp älskling, men först kolla på lite program över datorn (TV3 play is thaaa shit) och sedan hoppa i säng. Tror inte jag taggar till Borås imorgon, ändrade planer liksom. Får se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!