IM SOOOO SORRY PEPS!

Förlåt förlåt förlåt! Här sitter jag och klagar på att ingen kommenterar.. Sedan får jag flera meddelanden på FB att det faktiskt inte går att kommentera den heller.. Haha så synd! Förlåt!

Jag har kollat med en tjej, Ksenia och hon skulle kolla på det imorgon eftersom att jag, offret själv inte kan någonting om blogginställningar och hela fadderullan. Om någon annan som är villig att fixa det innan morgondagen är kommen, hojta till på Facebook (Selma sedef) hihi.

Nu ska jag äta lite. Har inte käkat något idag förutom kaffe och macka imorse. Ska göra lite baguetter med te nu. Orkar inte laga mat. Till efterrätt blir det chokladglass! Fan vad mysigt jag ska ha det i min ensamhet. Deprezia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!