HON GJORDE SVARTMAGI

Jag skrev ett inlägg ifrån mobilen men sedan ringde Verro mitt i allt så inlägget försvann tydligen.

Jag har inte gjort så mycket, bara legat i min säng och vilat och kollat på tv. Ringde min prinsessa Rosii och snackade skit med henne ett bra tag. Våran vänskap rostar aldrig hihi :) Direkt efter det hade jag fått sms av min älskling så då ringde jag upp honom och pratade med han i sisådär en timme. Killen ger mig verkligen magmuskler asså haha han är så sjuk! Mitt hjärta. Är så glad för att han står för vad han tycker och känner. Han kan skrika ut för hela världen att han tycker om mig, han skiter i. Jag tycker det är så fint! 

När vi la på, påbörjade jag som sagt mitt inlägg men då ringde Svartingen upp mig så nu har jag pratat med henne också i över en timme, om allt mellan himmel och jord. Funderar på att dra upp till henne i Stockholm, men det blir nog inte så.. Får ta det lite längre fram. Häxan fick mig att tappa ut min mat på golvet, hon fick min tallrik att gå mitt i tu och HON FICK MINA KYCKLINGBITAR OCH MINA WOOKGRÖNSAKER ATT SPRIDAS UT ÖVER HELA MITT GOLV. Ville döda henne. Kycklingen var så gooood. buhu. Svartmagi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!