Happy bday verro (efterskott)

Hej min älskade blogg! Jag har saknat dig!

Igår firade vi verro, som häromdagen fyllde hela 19 år. Det var grymt skön stämning hos hennes Mami där det bjöds på smörgåstårta (åt som en jude) och den ena blev fullare än den andra. Efter några timmar där kickade vi allihop till Benny Hill där även danjah kom och sjöng, han är fett duktig alltså! När jag kom hem somnade jag med en orolig älskling haha han är bäst. Vi ska alltid hålla ihop hjärtat.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och fixa något att äta. Är cok hungrig. Det går inte att ladda upp bilder så jag får försöka lösa det i nästa inlägg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!