GUD

Jag: Gud kan jag ställa dig en fråga?
Gud: Sjävklart!
Jag: Du får lova att inte bli arg
Gud: Jag lovar
Jag: Varför lät du det hända mig så mycket hemska saker idag?
Gud:Vad menar du ?
Jag: Nå jag försov mig..
Gud: Okej
Jag: Bilen tog Evigheter att starta!!
Gud: Okeej..
Jag: På lunchen så gjorde dom fel beställning och jag var tvungen att vänta hur länge som helst
Gud: Hmmm...
Jag: Påväg hem så dog mobilen PRECIS när jag svarade på ett samtal....
Gud: Okej då..
Jag: OCH!! Inte nog med det, när jag kom hem och tänkte äntligen doppa fötterna i min nya fotmassage bad SÅ VÄGRAR DEN FUNGERA!! Alltså INGET gick rätt till idag! Varför gör du så mot mig?

GUD: Låt mig se, Dödsängeln var vid din säng imorse så jag var tvungen att sända en av mina änglar för att kämpa för ditt liv, jag ville inte väcka dig.
Jag (chockad): Åh..
GUD: Jag ville inte låta din bil starta för att det var en rattfyllerist på den vägen du just då skulle färdas på som hade kört in i dig.
Jag (skäms):.........
GUD: Personen som tog din första beställning hade influensa, jag ville inte att du skulle bli smittad därför såg jag till att din mat gjordes av en annan. Jag visste att du inte kunde missa en dag av jobbet.
Jag (generad):Ok..
GUD: Din telefon dog pågrund av att samtalet du hade tänkt ta skulle föra med sig falska rykten om vad du sagt till honom.
Jag (ödmjukt): Jag ser Gud..
GUD: Just det fotmassage badet, det hade en trasig ledning som skulle slå ut hela strömmen i huset. Jag ville inte att du skulle få vara i mörkret på kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!