God kväll

Dagen har bestått av häng hemma hos mig och senare framåt kvällen sökte jag även lite jobb så man får hålla tummarna nu! Just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma och kollar på tv iväntan på att min älskling ska ringa. Saknar han massor.

Imorgon drar skolan igång igen så nu är det nya tag som gäller. Ska fan ha mina betyg och frånvaron ska ligga på 0, zeeeero, streeeeck, nooooll! Ska även börja gymma igen efter det långa uppehållet och ta tag i solningen Jag springer runt som ett vandrande lik och det är inte okej. Känns skönt att rutinerna ska börja rulla igång faktiskt, även om jag kommer tröttna på skolan och önska att alla skolor brann upp..

Nej nu får mitt hjärta fan äta klart. RING MIG NUUU Hähähä. Bjuder på en bild ifrån min 18 års dag med två underbara vänner. Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!