Glad alla hjärtans dag!

Det var bestämt att jag Sofia och tami skulle göra denna dagen till våran men eftersom att dom två befinner sig hos Tamara och jag inte mår så bra, så pallar inte jag gå dit. Samma sak gäller dem, tami orkar inte för att hon inte mår så bra.

Jag trodde att jag skulle vara forever alone tills min Bella ringde och räddade min dag istället, weeeey! så snart är hon på väg hit med CHOKLAD. Sa jag förresten att hon fått körkort? Är så stolt över henne.

Min älskling, jag önskar mest av allt att jag kunde vara med dig idag. Tack för ditt underbara samtal, du är bäst :) (han ringde upp igen och var jordens sötaste kille) nu måste jag publicera detta. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!