Det finns bara en

Det finns bara en person som jag känner mig så trygg med som jag gör med dig, det finns bara en som får mig att le som du gör, det finns bara en som ger mig styrkan som du gör, det finns bara en av alla världen människor som uppskattar mig som du gör. Det finns bara en Igor och jag byter inte ut dig mot något i världen. Du förstår mig fast jag inte säger ett ord. Du är så mycket mer än bara någon jag tycker om. Du är allt jag någonsin önskat mig. Du räddade mig ifrån så mycket. Du betyder massor för mig och jag hoppas att det vi byggt upp, byggs på hela livet ut. Du gör mig lycklig, som ingen annan kan. Ge mig bara lite tid älskling så ska jag berätta hela min livshistoria för dig, jag vill att du ska veta den och jag litar på dig. Du förtjänar allt och om jag kunde skulle jag ge dig allt gott i världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!