Dani!

Vaknade runt halv 10 idag och träffade världens bästa dani i stan kl 11, de första han ville göra var att käka mc så ja, det var det första vi gjorde Hahhaha. Snubben blev fett glad när han fick se big mac. Sen tog vi en runda på stan och handla lite, sen skulle han käka Istanbul, en till runda på stan och till sist satte vi oss på skafferiet och fika. Det var grymt kul att träffa honom!

Nu sitter jag hemma hos brorsan och hans tjej, vi sitter bara och snackar skit. Ikväll sover förmodligen lilla zara hos mig eftersom att jag är ledig imorgon och min lilla prinsessa ville övernatta någon dag, så detta passade perfekt. Ska väl möta upp henne sen när hennes mami hör av sig :)

Nää, ska vara social nu. Puss!

Daaaaniiiiboooiii

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/438379/images/2012/pic_188408151.jpg" class="image">


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!