Älskling!

Hur fan lyckad man vakna med illamående och somna med det? Jag har legat och kollat på en kärleksfilm men älsklingen ringde så jag avbröt filmen och pratade lite med honom istället. Nu har jag precis smörjt in mig i body lotion och fan vad mjuk min hud blev! Ska alldeles strax försöka sova med mitt hemska illamående.. Jag har sån ångest över praktiken men det känns verkligen som jag kommer bli dödssjuk och det hoppas jag inte att jag blir, nu till lovet och allt..

Fett kul att det trillar in frågor i min frågelåda. Ni kan själva läsa alla frågor jag fått genom att klicka på fråga mig! Hade bäst så länge så höra vi imorgon igen. Nattinatti :)

Nu ringde älskling igen så nu ska jag somna till hans röst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!