07:02

God morgon bloggisen! jag somnade tydligen igår.. Skulle bara vila mitt huvud lite i hopp om att den sprängande huvudvärken skulle minska. Har fortfarande lite ont men hoppas på att det blir bättre snart.

Sitter i min säng och kollar på barnprogram med en kopp kaffe. När klockan blir lite mer ska jag ta tag i monsterdisken som jag inte pallat diska och sedan dammsuga lite.

Slänger iväg en tanke till linda och hennes familj. Hon miste sin storebror i en bilolycka igår kväll.. Han är på en bättre plats nu, där smärta och hat inte existerar. Han vakar över er gumman. jag beklagar verkligen sorgen. Jag förlorade en mycket viktig person i mitt liv för 5 månader sedan, hon var som min egen mor och jag kundknutte sluta gråta när beskedet kom. Så jag förstår dig precis. Jag beklagar sorgen men försök att jobba uppåt och var positiv. Det är okej att gråta och att sakna. Men tänk också att han tittar ner på dig med ett leende. Hade bäst gumman och ring när som helst!! Pussar och styrkekramar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!