What goes around..

Helloooooooooow! jag slumrade visst till i min sköna säng men det är lugnt, för det är helg! Jag måste ner och kika i tvättstugan bara om det var imorgon eller på söndag som jag tvättar. Har glömt att skriva upp :( När jag vaknade sprang jag ut i köket och gjorde kaffe, vispa grädde och tog den sista kladdkakan som var kvar och jag kan lova att den satt mycket fint!



Haha när jag loggar in på FB ser jag att Rabe har kommenterat något i stil med "Kan du inte fråga han till höger om han kan noppa mina ögonbryn med?" Det var bilden här nedan. HAHA jag skrattade minst lika mycket som R när jag träffade på honom denna kvällen. MEN han har ett fint hjärta ändå HAHA lilla fathi!



Nej nu ska jag strax gå och möta min kusin för lite fredagsmys och sedan är det sova som gäller. Ska bli skönt att vila upp sig lite inför nästa vecka :) hör nog av mig med ett god natt inlägg senare skulle jag tro. Puss så länge!

Kommentarer
Ord blir meningar

HAHAHAHAHAHHAHHAHAHA!! klockren kommentar..



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-09-02 @ 23:13:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!