vila i frid moster. 14 sep 2011

Inatt sa du ifrån, inatt flyttade du härifrån och stack till paradiset. När telefonen ringde och de berättade, fick jag panik. Jag vill verkligen inte, vill inte vara utan dig. livet kommer inte vara detsamma. Du fanns alltid där, nu kan man inte ens ringa dig längre :'( jag saknar dig redan. Men detta var ju det bästa för dig, du har alltid sagt att du inte vill ligga i en säng eller bo i ett hem där andra måste se efter dig, då dör du hellre.. Nu lider du inte mer, nu är du fri ifrån allt. Nu är du hos mormor. Mina tårar tar inte slut. Jag älskar dig moster.

Kommentarer
albulena

hon är på en bättre plats nu som du sa..hon har det bättre nu. stötta din familj & var starka, & stötta din mamma extra mycket för det lär hon behöva..må hon vila i frid <3



2011-09-14 @ 15:31:36
Denise



2011-09-14 @ 20:17:57
A

Inna lillahi wa inna ilayhi raji'oon (vi tillhör Allah och till Honom kommer vi att föras åter.) <3



2011-09-15 @ 16:58:00
Shqiponja

Beklagar sorgen men vi sörjer tsm! :)<3



R.I.P till din moster och R.I.P Zojna min faster puss på dig



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-09-15 @ 17:51:10
Linda Dehlin

Beklagar sorgen! .. Hon är en ängel nu som vakar över dig, nu lider hon inte utan är på en bättre plats. må hon vila i frid <3



Blogg: http://lindaadehlin.blogg.se/
2011-09-16 @ 10:44:39
Anonym

R.I.P :(



2011-10-01 @ 13:40:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!