Jag älskar dig moster.

god kväll! har precis avslutat det tredje samtalet och denna gång med Syrran. Innan det pratade jag med min prinsessa Veronica och så hann jag prata en stund med Besnik. Goa folk jag har i mitt liv! ♥

 

Var ju och besökte moster idag, ush vad jobbigt det var. Jag bara grät och grät.. Ni anar inte. Kan inte tänka mig att hon ligger där ensam varje dag och har ont. Hon var den är kvinnan som alltid ville hitta på grejer, hon tog mig och Hanna alltid på cykel rundor när vi var små, vi sov hemma hos henne nästan varje helg och vi älskade hennes frukost. Vi hade så himla roligt. Hon är den som håller ihop släkten. Kan inte fatta att hon ligger i en säng dag ut och dag in. Hon ser så hjälplös ut :( Hon kramade i alla fall Hannas pappas hand idag när vi var där, det var fint.. Ska upp imorgon också. Älskade moster..

 

Kollar på fångarna på fortet nu, Gurkish och Anagina är med. Roligt! Ska bara chilling resten av kvällen.. Söndag imorgon igen, ännu en vecka i skolan väntar.. aja.
Jag kanske gör ett god natt - inlägg senare, vi får se. Puss


Kommentarer
Ord blir meningar

Allt du kan göra är att fortsätta träffa henne så mkt som möjligt och be att det bara kan bli bättre.

Men viktigast av allt "through all the rain and the pain u gotta be able to smile" - Tupac.

Fortsätt vara stark sötnos! <3



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-09-11 @ 01:19:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!