THIS IS MY LIFE MY FRIEND

Jag är så himla tacksam över mitt liv idag. Visst skulle saker ha kunnat sett lite annorlunda och bättre ut, men jag har det mesta och jag är riktigt nöjd. Jag har min egna lilla lya där bara jag bor. Jag kan städa på mina egna tider, lyssna på musik utan att någon skriker att jag ska sänka, laga den mat jag vill ha just IDAG, jag bestämmer helt enkelt allt själv. Det är så lugnt och fridfullt här hemma, så mysigt. Så mitt. Skolan har också dragit igång, känns underbart. Jag trivs faktiskt i klassen. Tampis och Sofia gör dagarna riktigt roliga måste jag säga. Dessutom verkar lärarna vara toppen. Äntligen rullar mitt liv på ordentligt!

Kommentarer
Ord blir meningar

sååå nice ha egeet!!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-09-03 @ 21:58:30
S

Fan, vad glad man blev av att läsa det här inlägget, selma!! Du och tampiiis lyser upp dagarna i skulan, det är ju helt sjukt hur roligt vi 3 kan ha- haha, ses på måndag (:



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-09-04 @ 00:57:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!