SÖNDAG

Hellow i från kyliga Norrköping.
Det blåser och småregnar lite då och då.

Jag sov borta inatt, var barnvakt åt en söt liten Alleballe. Mysigt! Vi steg upp så tidigt som halv 9, men som tur är låg han och kolla på barnprogram så vi lyckades vila en timme till. Vid halv 11 stack vi hem till mig för att tvätta. Nu är jag ensam, ska strax ta mig ett varmt bad och raka mina håriga ben (skulle inte förvåna mig om jag somnade i badkaret) Jag mår faktiskt bra idag, ungar gör mig glad. Ikväll är jag bjuden hem till Levent på middag, ska få mäktig lasange MUMS. Ska bli riktigt trevligt faktiskt.. Behövligt :)
Nej nu måste jag ta mig en dush. Puss på er alla.

Idag kände jag din doft.. Saknar dig moster ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!