SOMEONE LIKE YOU

God kväll mina fina smurfar! Vad hittar ni på? Själv kom jag hem för en liten stund sen. Är verkligen sjuk nu. Näsan är fortfarande täpt, hosta har jag börjat göra så det gör ont i lungorna. Mötet gick bra, skönt det! Har världens skönaste kontaktperson! Körde även på stort med istanbul kebab hihi gott. Nu ska jag strax hoppa in i en dush och sedan slockna.  Jag har tandläkare klockan 11 imorgon huhu hoppas det går bra.

Jag tänker på min moster dag ut och dag in. Drömde om dig inatt, du var inte helt frisk men du kunde gå själv i alla fall. Skulle precis ta din hand men brast ut i gråt och sedan vaknade jag. Jag kan inte föreställa mig hur jobbigt och framförallt TRÅKIGT det måste vara för dig att ligga på en sjukhusbädd. Du som alltid är så sprallig och glad. Du finns i mina tankar och jag saknar dig något enormt! Jag hoppas att allt går åt rätt håll fina moster..

innan jag sticker måste jag bjuda på en underbar låt. är helt såld på den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!