SLEEPOVER WITH MY GYALS

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den katastrofala uppdateringen men jag har verkligen haft 0 tid idag. Igår träffade vi bästa boys och det var länge sedan jag skratta så mycket haha, fick nästan magrutor bästa ni! Det blev kaffe, chai, nötter och chanz. Sen är det en annan femma att alla fuskade under spelet förutom jag och Tamara. Sedan tog vi en promenad runt hela hageby. När jag och Tampis kom hem lagade vi köttfärssås & spaghetti sedan hoppade vi i säng.

Hade sovmorgon idag, så jag vaknade upp brevid bästa Tampis vid halv 11 och sedan slutade vi så tidigt som 14.00 fett skönt. Stack till skolan för att hämta lite böcker och sedan åkte jag och T hem till mig för att träffa min kära kontaktperson en stund. Ska söka en tvåa inom en snar framtid, så himla skönt! :) och då ska ni få bilder på min lägenhet, nu är det inte inrett som jag vill med tanke på att jag vet att jag kommer flytta ut snart.

Vid 5 tiden mötte vi upp brorsan för att handla lite på HC och sedan kom även Sofia hit. Svartingen tittade också förbi. Vid 7 började vi plugga och NU, äntligen är jag klar med det äckliga arbetet. Snart är tjajorna också klara och då ska jag hoppa in i en skön dush.
Om en halvtimme fyller jordens sötaste Shqiponja år, så grattis på din födelsedag gumman! Jag önskar dig en toppen dag med många presenter och tårta. Puss på dig sötis!
Imorgon ringer alarmet kl. 06.45 så jag tar och säger god natt nu. PUSS fina ni.

bjuder på en bild på mig och bästa Denis.


Kommentarer
Shqiponja

varför skriver du aldrig tee mig längre?



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-10-01 @ 11:00:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!