NU ska jag sova

Jag har inte gått och lagt mig ännu.. Sprang till köket efter inlägget nedan och gjorde mackor, sedan satte jag mig framför FB en stund (ovanligt?) och seeeeeeen hoppade jag in i en dush.

Sitter och tänker på att vi faktiskt snart har passerat 1 september. Det kan inte vara sant?! Snart är det dags att välkomna hösten, eller snart? NU är det dags.. Och sen är det bara att vänta på den förjävliga vintern. Ett plus är väl att det finns grymt snygga höstkläder och att vinterkvällar är otroligt mysiga, men det får mig ändå inte att längta, inte ens lite. Det lutar nog mer åt självmordstankar HAHA..

Längtar efter att få använda min ÄLSKADE halsduk i alla fall


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!