MY LOOK FOR TODAY

Tyvärr så är detta kärleksproblemet inte beviljat att visa på bloggen, utan att jag ska besvara den till tjejens mail. Sorry för er som ville läsa kärleksproblem, men jag kan inte publicera något som en person inte vill. Ni får helt enkelt skicka in flera, och några som de andra också får ta det av.

Hej förresten! Jag kom precis hem ifrån tandläkaren, hela min underläpp är bedövad. Kan inte röka eller något haha. Ikväll kommer mina NRJ vänner och min kusin hit.  Vi ska plugga, dricka NRJ, kaffe, spela chanz och bara va' Love it.














Moste du kommer inte att komma på flera födelsedagar och andra roliga grejor. Ingen kommer se dig på min student, men jag kommer känna din närvaro. Du kommer finnas med oss hela tiden varje dag, ända tills den dagen vi ses på riktigt igen. Jag saknar att inte ha dig här. Jag saknar att bli bjuden hem till dig och få sitta i ditt mysiga kök där du har fullproppat med grejer. Tavlor, prydnadsgrejer, karameller och allt vad du hade.

Du gjorde mig alltid tjock när jag kom hem till dig. Först fick jag mackor och kaffe, sen var det saft eller läsk med kakor, sen tittade en kexchoklad fram ur ditt skåp och sedan hade du massor karameller i dina fina burkar som du tvingade mig att käka upp.

Jag saknar dom stunderna, jag saknar då du kom hem till mamma och åt mat med oss. Jag saknar allt med dig. Du är den finaste ängeln och jag kommer alltid bära med dig i hjärtat och i mina tankar. Tack för allt du gjort för mig och alla i släkten. Du är våran stjärna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!