Min fina Bes!

Eftersom att Besnik stör sig på att mina rubriker inte passar ihop till inläggen och för att han väckte mig idag får han stå för rubriken. (rubriken och inlägget matchar nu, nöjd?!)

Jag vaknade till av ett sms minns inte riktigt vad klockan var (har studiedag) och såg att det var ifrån Bes, så jag var självklart tvungen att svara hihi. Svarade och somnade om några gånger tills han väckte mig ordentligt genom att ringa. Hade det varit någon annan hade jag lätt flippat över men inte när det är Bes, det går bara inte :) Vi snackade en stund och han fick mig som vanligt att skratta en hel del. Söta bes.

Nu har jag gått upp,sitter här och avnjuter en kopp kaffe. Ska strax hoppa in i dushen och sedan sticka ut i det äckliga vädret för att handla lite, bl.a möjlk och smör. Sådana självklara saker som finns i kylskåpet 24/7 när man bor hemma. Man märker inte att ens fina föräldrar kämpar och sliter som de gör ♥



Och eftersom att jag inte skrev vad jag sysslade med igår:
GÅRDAGEN!

Igår vaknade jag och mötte upp Tampis, sedan stack vi till skolan. Haha Sofia var lonely och stod vid hållplatsen och väntade på oss HAHA gölle. Väl i skolan fick vi reda på att vi bara skulle ha två lektioner, sista lektionen på 2 timmar var inställd. Jag kan ju säga att jag älskade livet för några timmar :)

Igår var en sån där dag då man hade det superbra och sedan fick reda på världens keffast sak. Ni vet när man har det bra, det kan nästan inte bli bättre och så bara måååååååååste något sjukt hända, något som man abslut inte vill ska inträffa för man vet att man kommer må dåligt av det. Det hände igår.

Jag bet ihop och mötte syrran & Rose på stan, träffade även Sannis som köpt jättefina armband till mig ifrån Turkland. Tack min bästa svennebanan någonsin! Hon är så bäst. Ni ska få se dem någon dag hihi. De ger tur, love them!  Efter det stack vi mot hageby för att kolla hur allt låg till (det som jag fått reda på några timmar tidigare i skolan) och sedan blev det MC. mys.

Träffade på lite vänner i fräcka och sedan stack jag hem och däcka. Vaknade igen vid 8 tiden, perfekt till idol. (OCH JUST NU I SKRIVANDE STUND KLIAR MIN VÄNSTRA HANDFLATA. SKITSNACK/TUR ??) Orkade verkligen inte sätta på datorn utan gjorde mig istället en god kvällsmat som bestod av varma baguetter, ett ägg och kaffe. Och sen chillade jag i sängen tills klockan slog 1 och då somnade jag om igen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!