min dag

God kväll! Skriver ifrån luren, orkar inte sätta på datorn. Skolan gick galant, jag och Sofia hade NRJ. Efter skolan mötte vi upp bästa tampis och cissi. Vi stack och handla mat och gick hem till mig och laga tacos. Senare kom Denis, jenni och Sara och då blev det att dricka kaffe, käka glasstårta och snacka skit. Vi läste igenom våran text till danne som bi har gjort och sen spådde jenni oss och allt stämde, grymt ! Eljas, Rex och Tampa kom förbi oxå, har en video på Rex som jag ska visa er där han leker död. Ja, det är en hund :) Nu pluggar jag och tampis vi är så duktiga. Ska snart dusha o däcka. Mwah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!