Men jag vet allt om dig, för du har varit min



Anonym:
du och kastriot var så söta tillsammans ni är som gjorda för varann. kan du inte lägga ut en bild på er två som du tycker om mest? kram ps hoppas det blir bättre med dig moster :(

Svar: Tack för att du tycker det! Haha folk accepterar inte vårat avslut verkar det som. Gulligt! Jo visst kan jag det. Dessa tre bilder här ovan gillar jag för att det är "känsla" i alla 3. Den första är bara så fin, den andra är sådär söt, man ser hur Kastriot småskrattar samtidigt som han ger mig en kyss och den sista är bara gullig, vi gjorde alltid den minen tillsammans haha!

Kommentarer
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! Allt bra med dig? :)

_________________________________________________

Intresserad av ett bloglovin byte? Säg till när du har lagt till mig, så lägger jag självklart till dig! :)



Blogg: http://babustyle.blogg.se/
2011-09-12 @ 17:17:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!