MÅNDAG 19 SEPTEMBER 2011

Igår när jag skulle sova öppnade jag ett inlägg ifrån mobilen, och när jag nääästan var klar stängdes min mobil av. Snacka om att jag fick damp. Låg och typ skrek till mig själv i sängen.. "Gud vill inte att jag ska skriva blogg, fuck it.........."

HEJ förresten!
Igår kväll åkte vi ju som sagt och käkade hos syrran & Levent och lilla Tugay såklart, eller ja liten är han väl inte längre, jävla björn fan :) Brorsan var också där, vilket var överraskande kul. Vi käkade världens godaste lasange, snackade skit och skrattade. Älskar mina syskon över allt annat i världen. Skulle gå genom eld & vatten för dem. Älskar även att jag har så många underbara människor i mitt liv :)

Idag snozade jag fram tills kl. slog 7.10, hoppade upp och fixade mig fort som fan för att sedan möta upp bästa Rosi och sticka till skolan. Tampis är ju i Borås så henne fick vi inte se idag, vänta tills jag kommer till Borås hähä! Jag och Sofia hade i alla fall kul som vanligt, och duktiga var vi också. Vi hade hål timma på ca 3 timmar och då pluggade vi faktiskt hihi. 

Märker ni att jag mår bra idag? trött som satan är jag bara men annars mår jag faktiskt bra.

Efter skolan tog jag och S vagnen till hageby, hon mötte upp Camilla och jag stack hem. I köket står lasangen som jag fick med mig hem ifrån S & L igår (ni är bäst) så nu ska jag springa ut och käka. När magen är mätt ska jag krascha ner i sängen framför tv:n. Powernap?! Jaaaarå.


Kommentarer
Shiponja

Jag ska operera fingret



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-09-19 @ 17:30:31
Shqiponja

Det står på¨bloggen :) Nej men jag ska operera mitt finger tror du kan se det på video inlägget :)



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-09-19 @ 20:46:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!