Lets do it again

förlåt för att jag inte har uppdaterat, har verkligen haft annat för mig. Tampis boyfriend, hans kompis och jackie kom ifrån Gislaved/Borås i fredags. Det var riktigt trevligt att få träffa dem faktiskt. Har druckit lite denna helgen vilket inte allls är likt mig, men det har varit kul :) inatt fick jag dessutom sova brevid en mysig jävel.

Jag vaknade upp och insåg att jag försovit mig, skulle ju tvätta klockan 2 haha. Skyndande mig och sprang ner till tvättstugan så nu har jag fått det gjort också! Sitter här och käkar spaghetti & köttfärssås nu. Smarrigt.

Kommentarer
Bellaaaaaa

Kom igen nu kärleksproblemet!!!!



2011-09-25 @ 18:16:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!