Jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte

Det är så skönt att jag har vänner som umgås med mig ända till kvällen så att inte mina tankar kommer och spökar med mig. Ska springa in på toan och borsta tänderna och tvätta bort kladdet i mitt ansikte, sedan ska jag hoppa i säng. Är så trött.. Solningen måste jag också ta tag i! Natti natti friends!

Jag tänker på dig konstant moster, jag blir så ledsen av tanken att du kanske inte kommer vara kvar med oss. Jag hatar att se dig ligga i den där sängen och jag vill inget hellre än att ta med dig hem. Jag vill höra ditt skratt och jag vill prata med dig som vanligt. Jag vill inte se dig såhär. Varför ska Gud alltid ta de goda.. Jag älskar dig och jag hoppas så innerligt att du inte försvinner ifrån oss. Vi alla behöver dig.

Kommentarer
Anonym

du och kastriot var så söta tillsammans ni är som gjorda för varann. kan du inte lägga ut en bild på er två som du tycker om mest? kram ps hoppas det blir bättre med dig moster :(



2011-09-12 @ 14:37:04
S

<3



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-09-12 @ 19:56:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!