Jag är så tacksam över att jag har er.

Jag tänker på dig hela tiden, men jag har haft en bra dag. Nu är jag dock ensam igen, och tankarna tar över mig.. Jag saknar dig hela tiden men jag vet att du är på en bättre plats nu..

Jag gick till skolan idag, första gången denna veckan. Det känns bra, jag måste sköta skolan trots allt som hänt. Skolan gick faktiskt bra, mina vänner får mig att tänka på annat och vi hade faktiskt jävligt roligt. Efter skolan följde jag med Tampis och Bettan på lite ärenden och sedan stack jag och T hem till mig för att baka kladdkaka, spela chanz och dricka kaffe. Riktigt kul! Är så himla glad över att jag träffat så fina vänner.

Nu på kvällen fick vi även besök av bästa Denis och när han stack kom Sofia & Camilla. Det blev kortspel igen "Chanz". Jag kom etta, Sofia kom tvåa, Camilla kom trea och då kan ni lista ut vem förloraren är.. Stackars Tampis.

Jag är glad över att jag har er i mitt liv, ni finns där för mig hela tiden och ni kommer så fort jag behöver er. Ni är riktiga vänner och jag är så otroligt tacksam över allt ni gör. Ni får mig att må bra, när jag egentligen ligger på botten. Tack för allt, verkligen! ♥

Nu ska jag hoppa in i ett bad och sedan sova, börjar 8.10 imorgon..
God natt !

Moster du finns i mina tankar och drömmar dag och natt. Du ska veta att jag aldrig kommer glömma dig. Jag kommer besöka dig ofta efter den jobbiga begravningen. Fan kan inte fatta att du är så långt borta, snälla förlåt för att jag inte haft så mycket kontakt med dig den senaste tiden. Vi tar igen det senare, jag kommer upp till dig så småningom. Love you ♥

Kommentarer
S

bästa bästa selma <3



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-09-15 @ 23:38:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!