Igår grät jag mig till sömns.

Igår var det en KAOS dag. Huvudvärken började spöka hos mig redan vid 10 på morgonen, tog mig igenom skoldagen då det inte var så kraftig värk med sedan när jag mötte upp syrran & Levent blev det tyngre och tyngre. Var tvungen att springa in på ica och köpa dricka för att kunna knarka mina värktabletter.

Vi stack i alla fall vidare till deniz och där kunde jag inte hålla mig uppe mer, försökte somna i hans soffa så att värken skulle gå bort, men naeeeee. Vid halv 8 stack jag hem i hopp om att däcka. Då ringde min kära kusin och berättade om min moster. Jag klickade henne för att jag inte kunde prata. Brast ut i gråt i min ensamhet och med min spränghuvudvärk. Det har blivit sämre med moster, de tror inte hon kommer att klara sig. Hon har jätte ont nu och de måste ge henne smärtstillande nästan hela tiden. Snälla moster, ge inte upp. Du har alltid varit så stark.. Jag vill inte leva utan dig.

La mig i sängen, släckte allt. Till och med tvn (som jag alltid har på annars) och hamnade i fosterställning med min nalle. Försökte ligga stilla så att mitt huvud skulle göra mindre ont, stor-grät och bad till Gud att han inte ska ta henne ifrån oss såhär tidigt. Tårarna slutade inte rinna.



Idag: Jag tror att jag somnade runt 9 tiden, och så vaknade jag halv 11 idag det är en väldig lång sömn. Men jag har vaknat VARJE timme och tittat på min telefon. Orolig?! .. Snart ska jag i alla fall tvätta lite, diska och sedan vid 5 ska jag besöka moster på sjukan. Kommer inte klara av det. Ush :( ♥

Kommentarer
Shqiponja

samma dag då pappa blev dålig :( jag grät också jätte mkt med Rabe igår mina ögon svulnade upp och blev jätte röda! :(



Snälla Selma du måste åka dit och ge henne en kram!!!

det kan vara sista gången ni ses! :(



im going to pray no mather what!



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-09-10 @ 12:06:49
Linda Dehlin

Hoppas allting blir bra med henne, gud finns alltid hos henne och hon kommer alltid ha det bra oavsett vad som händer. Finns för dig och jag tänker på henne och dig, <3



Blogg: http://lindaadehlin.blogg.se/
2011-09-10 @ 20:01:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!