Förstörd

Det har nog varit den jobbigaste kvällen, natten och morgonen i mitt liv. Inte blev det bättre när kusinerna ringde imorse och sa att vi var tvungna att åka upp till sjukhuset. Ae, jag kör på en bloggpaus, behöver verkligen det nu. Är hemma nu i skrivande stund, men ska strax sticka iväg till mamsen en sväng. Vi måste hålla ihop nu.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta moster och mitt hjärta går i tusen delar när jag ser dig ligga och ha ont. Nu är det inte långt kvar, du är påväg mot paradiset. Jag vill inte se dig försvinna, men jag måste. Snart slipper du smärtan, snart lider du inte längre. Hellre att vi mår dåligt, än att du gör. Jag kommer upp till dig nu i dagarna igen för att se hur det är med dig. Vet du? Jag vill bara vrida tillbaka tiden.. Du ska veta att jag fick massa olika minnesbilder när jag var hos dig idag, bilder i mitt huvud som spelades ända sedan jag var liten fram tills nu. Du är bäst och jag kommer aldrig någonsin glömma dig och ingen kommer aldrig i mitt liv kunna ta din plats. Du är speciell. Love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!