Det är hemskt.

Jag orkar nog inte uppdatera mer idag, är helt slut. Ska strax klä på mig och sedan bädda rent i sängen för att lägga mig och glo på tv innan det är dags att sticka till L & S. Ha en fin söndagskväll. Puss och kram.


Jag känner dig inte, visste inte ens vad du hette. Men du och tvilling och eran vän var otroligt kaxig mot mig en gång så jag gick fram och frågade vad problemet var, då vart ni alldeles tysta. Idag när jag loggar in på FB ser jag att en av tvillingtjejerna gått bort, hon blev inte gammal. 15-16 år?! Hemskt! Må du vila i frid Natalie. Och Jag hoppas att din syster, din familj och dina vänner tar sig igenom denna svåra tid..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!