Den behöver inte vara synlig för alla

Hello! Sofia sa precis att vi skulle läsa lite i vård & omsorgsboken, det hade jag ingen aning om. Sa verkligen våran lärare det idag? måste helt ha missat det.. Matte har vi tills på fredag också men det är ingen större brådska, jag är nästan klar :)

Glöm inte bort att ni kan maila mig era kärleksproblem. minns att det var en som undrade om era berättelser MÅSTE publiceras på min blogg, och självklart är det inte så. Jag kan svara tillbaka via mailen om ni inte vill att den ska vara synlig för alla (men det kan vara bra att folk får läsa era problem, för de har hjälpt många av mina läsare) Så du som kommenterade och undrade, skriv till mig om du vill! ♥

Jag hade lätt sprungit till MC och handlat mat om det inte regnade ute, och sedan krypt ner i sängen och kollat på idol som börjar om 4 min. Drömma om hamburgare, pommes och garlic dip får jag väl göra tills imorgon eller något :)

Smell ya later!

Kommentarer
Ord blir meningar

Ja fattar exakt va du menar, när ja va i turkiet i juli så satt jag där hos frissan.. asså han ville döda mig o mitt hår. Hela veckan i turkiet kunde jag inte kamma ut mitt hår, ett tag var jag nära att ta saxen o ba klippa av 30 cm där! de gick inte och borsta, det blev affro och som gummi helt sjukt.. håret går fortfarande av som gummi fast det går iaf och borsta ut nu. När jag redan blekt så mkt och lagt så mkt pengar hos frisören så ska ja fortsätta HAHA ENVIS.. Men trivs i ljust faktiskt :D och har alltid velat testat blont.. så de kör ja på nästagång. förlåt för att ja skrev en hel dagbok t dig haha!



Blogg: http://ordblirmeningar.blogg.se/
2011-09-05 @ 20:22:42
sandy.

selma fick du mitt "kärleks" problem ?



2011-09-07 @ 12:57:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!