AURORA = KOMEDI MOVIE

Ni måste se denna videon. Jag skrattar som fan när jag ser den. Det finns en annan som är så mycket roligare, men på den videon nämns namn och icke-tillåtet snack så den kan jag tyvärr inte visa er..

Hahaha! Jag saknar min underbara Aurora när jag kollar på den, hon lever livet i Göteborg för tillfället.
Jävla häxa!
Säg INTE att ni INTE skrattar/ler under tiden ni tittar... :) mytta inte.


Sitter och pratar med syrran i telefon och kollar på The fabulous life of Ana Gina. Diggar Gina starkt! Senare kommer en till video när jag filmar när Rex (Eljas hund) "dör"..


Kommentarer
Shqiponja

jag ska säga till kalle att han ska köpa en:



Britney spears Radiance parfym den rosa



eller Juicy coutor



Blogg: http://mylifeasponja.blogg.se/
2011-09-25 @ 21:25:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!