ålder spelar ingen roll

Jag kollade på ett program förut där en familj behövde hjälp med sin ekonomi. De kunde inte riktigt hålla i deras pengar.De hade ett för dyrt hus för deras inkomster, de shoppade online fler gånger i veckan, de lånade pengar från olika bolag för att kunna betala gamla skulder och de insåg inte att dom inte betalade tillbaka någonting eftersom att dom lånade nya pengar gång på gång.

Det jag vill komma fram till är att det kvittar hur gammal man är. Det gäller ifrån person till person hur duktig man är på att t.ex hålla i pengar, uppfostra ett barn o.s.v..

Jag kan säga att jag inte lever på en STOR summa i månaden, men jag klarar mig galant. Jag har inte riktigt kommit underfund med hur man betalar alla räkningar ännu för det är faktiskt riktigt stressigt och förvirrande, men jag lär mig. Jag är nyssfyllda 18 år.. Denna familjen bestod av tre barn, en mamma på ca 34 år och pappan var runt 37-40 år.

Kommentarer
alex

kan du inte berätta om sex lite på bloggen vilken skönaste ställning tex ?;)



2011-09-23 @ 23:52:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!