5 SEPTEMBER 2011

Hej måndag!
Dagen började faktiskt bra. Steg upp och fixade mig för att sedan gå till skolan. Skoldagen gick bra, förutom ett samtal som gjorde mig lite nedstämd, försökte förtränga det just i skolan med tanke på att jag inte har råd att slösa skoltid.

Det är sorgligt att det är som det är, men det finns inte så mycket att göra. Man kan inte göra mer än att finnas där och sedan sköta sitt. Ush!

Jag är i alla fall hemma nu, tog bussen och sedan fick jag promenera i regnet med en död lur. Låter inte speciellt kul va? när jag kom in slängde jag av mig kläderna och drog på mig mjukis kläder. SKÖNT! Är rätt seg nu..

Har sovmorgon till kl 10 imorgon HUR SKÖNT?! :) Tampis kommer förmodligen hit senare på en kopp kaffe, trevlans! Nää nu ska jag väl springa ut i köket och se om det finns något att tillaga. Hörs!



GÅRDAGEN:







mysigt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!