"You will be alright"

svar: Djamila är född år 1994.

Hej bloggen. Har haft fullt upp med tvätt idag. Blev klar för sisådär 20 minuter sedan. Mycket tvätt.. Nu luktar det gott hemma hos mig och nybäddad säng har jag också, som luktar underbart. Nu är jag ensam igen också.. Ska alldeles strax ta mig ett långt varmt bad. Behöver det.

Det känns som att jag har ångest. Känns tungt, har svårt att andas mår illa och vill bara gråta. Vill bara hem och sova hos mami idag. Idag vill jag pysslas om och ha kvar mitt rum hemma hos mamma. För tillfället vill jag faktiskt bara försvinna, vet inte vad som flög i mig. Det började för tio min sen.

Sen måste jag plugga. OH. Vill inte, orkar inte. Bajs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!