Varför

E FRÅGAR:

Hej Selma. Jag har ett kärleksproblem. Har pratat med en kille i 2 år nästan men han vill inte bli tsm med mej. Tiden bara går och går. Han säger att han tycker om mig jätte mycket och döljer inte mig för någon utan jag har träffat alla hans vänner, hans föräldrar och hans syster. Han är utländsk o jätte snygg. Ibland har jag varit nära på att lämna han pga detta. Denna kille säger att det ba är jag och att han inte vill ha någon annan. Ingen har heller sett han med nån annan. Vf tror du han inte vill bli tillsammans? För att han är kär i sitt ex? Tycker du att det är så himlans viktigt att vara tillsammans? Tror du detta funkar ändå? Hur går det för dig och din nya dejt? Kommer ni bli tsm eller har ni samma problem som oss? Jätte snällt om du svara på allt detta på din blogg så fort du kan. Har panik :( Kramar

del 2.

.
Det e jag med kärleksproblemet igen. Efter 2 år av väntan på att han ska vilja bli tsm, killen han går o gör vad han vill, åker vart han vill, gör kriminella grejer men är ändå fast. Det har funnits en ny kille som är snäll och verkar göra allt för mig har kämpat för att få träffa mig men saken är att jag älskar min "kille" för han är snäll mot mig när det väl gäller och på nått sätt behandlar mig som en drottning i vissa stunder. Jag mår så dåligt av detta. Kan du lägga till det i min tidigare kommentar eller? De e jag från förut.. Förstår inte varför jag hela tiden faller för badboys. Min förra kille var Kosovo Alban Och denna kille ja haft i 2 år är kroat. Själv är jag halvturk/halvmarockan men vill inte säga vem jag är för personliga skäl. Mvh



Hej E! Det är nice att du är halv turk som mig hihi! Okej, nu till problemet istället. Han kanske inte vill vara bunden till någon officielt. Varför frågar du honom inte? Man måste fråga och kommunicera för att komma på bra lösningar till saker och ting. Om han har varit med dig i 2 år måste det finnas något speciellt hos dig, som han ser annars hade han aldrig varit kvar hos dig eller så är det som så, tråkigt nog.. att han vet var han har dig och därför står han kvar.. (nu vet jag inte om ni har haft sex) och detta kan göra att en kille stannar hos en tjej, han vet var han har henne och det kvittar vad han säger eller gör, hon kommer fortfarande tillbaka till honom. "Varför ska vi vara tillsammans när jag ändå får henne när jag vill" Killar tänker lite annorlunda än oss tjejer..

Sätt dig ned och var allvarlig med honom. Berätta hur du tänker och känner. Fråga varför ni inte kan vara tillsammans på riktigt? Om jag hade varit du hade jag självklart velat att vi skulle vara tillsammans och det är inte för att det är "så himlans viktigt" utan för att om man är kär i någon, älskar någon och delar nästan allt med någon, så vill man ju självklart vara med den personen PÅ RIKTIGT. Du frågar om jag tror att detta kommer funka ändå? Ja, varför inte? Ni har hållt ihop i två år. Så länge han är kär i dig och du är kär i honom utan några grova komplikationer så tror jag definitivt att det kommer hålla. Å andra sidan kan ni inte vara halft tillsammans hela livet. Någon gång måste du sätta ned foten. Jag menar en vacker dag vill du förmodligen bära hans ring? Eller går jag för långt nu ?! .. haha. :)

Detta med att falla för badboys är så otroligt vanligt och jag vet hur du känner. Jag faller BARA för badboys. Gud vet varför, jag kan i alla fall inte sätta finger på det.. Jag hoppas att det går bra, hör av dig om det är något. Det blev lite rörigt när du la in en till text, så om jag inte svara på det du vill ha svar på får du jätte gärna skriva om det. Puss på dig.

Kommentarer
Z

Ohmingud faller också bara för badboys, de e nått med dem!! :C



2011-10-29 @ 18:36:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!