UPDATE

Jag kom precis ut ur dushen, och nu vart det Tampis tur att sig en durredush. Innan det städade vi så nu är det fresh hemma hos mig igen. Snart kommer Baaaasic på besök så vi måste sticka till affären och handla kaffe som är slut och sedan lite andra nödvändiga grejor. Vet inte om jag stannar hemma och kör en myskväll med T istället för att sticka ut. Skulle vara fett med tanke på att labyrint kommer men för det första är jag inte världens rikaste JUST IDAG, för min kyl behöver mat, jag behövde kläder och csn hororna skickade brev om att jag måste gå och ta ut pengarna på banken första gången och det är helg, vilket betyder att det inte är öppet. blä! Och för det andra så har jag ingen större lust längre. Var riktigt taggad för någon vecka sedan men sen svalnade det.. Bjuder på några bilder ifrån yesterday på Tampa & Denis ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!