TRUST NOBODY

Jag har inte mått så bra det är därför jag inte uppdaterat. Idag har jag varit i skolan, umgåtts med Tamara & Jackie och bara chillat base. Nu framåt kvällen kom pinglorna Sofia & Camilla hit en stund. Nu måste jag fortsätta med plugget. Engelska glosor next. 

Det är sorgligt att folk ljuger som de gör.
Jag vet att du läser detta och jag väntar bara på att du ska höra av dig.
Jag har inte emot det, jag tycker bara att det är jävligt fult av dig med tanke på vad du sagt till mig.
Säg inte en sak och gör en annan. Jag trodde på dig.

Vi hörs! ♥

Kommentarer
annie

får man fråga vart killen kommer ifrån som du är intresserad av :)??..



2011-10-12 @ 14:01:26
peace !

vilket land kommer tamara ifrån ? fin blogg btw ! :)



2011-10-12 @ 21:25:00
O.o

varför flyttade du hem ifrån redan 17 bast ?



2011-10-13 @ 16:01:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!