TORSDAG

Hello peps!
Hade sovmorgon till halv 11 idag, så nu sitter jag i skolan och har datorkunskap. Sitter vid en dator för första gången på jag vet inte hur länge. Idag ska jag sova hemma hos mami eftersom att vi ska på mosters begravning imorgon. Vill spendera natten med mamma, känns tryggare. Har svenska prov imorgon egentligen, men får fixa det någon annan dag.. Har ju tagit ledigt.

Slutar vid halv 2, då ska jag se till att hon har gjort kaffe och sedan ska jag nog ta en sväng förbi mina kusiner och se hur dem mår. Ska bli en skön dag, känner mig liten igen haha. Har ju bott ensam i 4 månader, och gör allting ensam. Jaja nu känner jag att jag bara snackar skit här. Hade bäst allihopa. Puss på er !

Det är synd att du ska ljuga som du gör.
 I know what u're thinkin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!