TORSDAG

Har inte bloggat så mycket för att jag varken har haft tid eller lust. Gårdagen var i alla fall riktigt bra. Skoldagen gick som den skulle, sedan blev det tacokäk hemma hos mig med brudarna och efter det stack vi till brorsan och hängde med honom. Senare framåt kvällen kom min bästa Abo Gab, Fathi & Zeid dit en stund, Z klippte brorsan och han blev tööng! 

IDAG:
sitter här nydushad och funderar om jag ska ta en kaffe eller inte. Ska ut på en promenix snart och sen måste jag hem och städa och plugga. blä!


Mina två söta vänner Tamara & Sofia får stå för dagens bild.



Moster du har varit borta i snart en månad och jag har fått säga adjö till dig, men det känns fortfarande inte på riktigt. Det känns som att du kommer tillbaka snart.. snart.. Ibland vet jag inte hur jag ska klara mig, faller ihop och vill försvinna men jag får istället se det positivt. Du lider inte och vi kommer att ses snart igen. Du är saknad min vackra ängel, så saknad. ♥♥

Kommentarer
denise

Sofia är fan het! Haha, allvarligt faktiskt.



2011-10-14 @ 12:05:16
Sofia

hahaha, tack tack Denise!



Blogg: http://wuupwuuup.blogg.se/
2011-10-15 @ 11:08:02
37352

håller med. saknar henne



2011-10-15 @ 12:08:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!