TISDAG

Jag är ledsen över den usla uppdateringen men jag har ingen lust att sitta vid datorn längre och det är inte roligt att mobilblogga huhu. Dagen har bestått av skola, mc, handlat mat, färgat tamaras hår och druckit kaffe. Nu måste vi skynda oss för snart blir vi upphämtade för att sticka och bowla och käka något gott. Ska bli fett kul!

När jag kommer hem igen bjuder jag på videon ifrån i helgen. Hela videon måste ni se HAHA. love it!

Woops! nu måste jag fixa mig. Dom kommer om en kvart. Hade bäst peps!

Såhär såg jag ut idag.





Moster min ängel, jag märker av din närvaro. Jag känner och ser vad du gör i mitt hem. Älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!