Tack!

GOD DAG PEPS! äntligen helg, äntligen höstlov. Älskar livet just nu! Gårdagen var riktigt händelserik i mina ögon. Åkte lite överallt och sedan träffade jag en gammal vän och det kändes fett skönt att få prata ut med varandra, det var behövligt ifrån bådas sidor. Jag är glad över att du stod för allt och för att du var uppriktig. Önskar bara att resten av jordens befolkning också visste. Men huvudsaken är att jag vet ♥

Kom hem runt halv 11 och hoppade i säng nästan direkt. Pratade lite skit med Svartingen i telefonen innan. På tal om Svartingen, hon är på väg till Norrköping. YES! :) Har saknat min snäcka. Ikväll ska vi hänga hemma hos Rose, jag och mina gamla vänner. Som på de gamla goda tiderna. Ska bli skit kul!

Nu måste jag klä på mig och fixa iordning mig lite grann. Hör nog av mig senare. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!