SÖNDAG

Hello sweeties!
Igår var jag ute igen, firade ju syrran som idag är 23 år gammal. Grattis sistaaah!
Träffade på härliga peps och hade det trevligt.

Idag vaknade jag och ville inte gå upp ifrån sängen men jag var tvungen eftersom att jag hade tvättstugan. Min söta Tamara hjälpte mig hihi tack bästa du!

Nu ska vi kolla på en film och sedan plugga hade bäst allihopa och de som inte gillar att läsa den pga att jag inte lägger upp bilder är upp till dem. Jag orkar inte fota och lägga in hela tiden. Hade bäst puss.

Kommentarer
Shqiponja

Kan du inte Länka min blogg igen ? <3 kolla min youtube channel



PonjasChannel98



Blogg: http://remembershqiponja.blogg.se/
2011-10-24 @ 16:47:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!