Sitter i köket hemma hos mami, vi sitter o...

mms_img150711636 (MMS)

Sitter i köket hemma hos mami, vi sitter o snackar lite och läser igenom mitt kommande prov inom handhygien. Känner mig rätt seg trots att klockan bara är 15:00.. Fan jag känner att min blogg börjar gå nedför. Ska försöka komma igång snart igen och skriva riktiga inlägg samt lägga ut ordentliga bilder. Det har varit rätt mycket nu, med skolan, moster och allt. Så jag har njutit av att bara umgås med mina fina vänner. Är tacksam över att ha lärt känna nya folk oxå. Underbart! Nej nu ska jag ägna mig åt mamma. Här har ni en bild på min trötta katt tarzan haha offer katt!Ta hand om er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!