mobilblogg

Ibland känner jag bara att jag vill bort. Folk har blivit så äckliga på senare tid. Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut med detta inlägget, så jag skriver bara. Tjejer i dagens samhälle gillar att knulla huvud och så fort man skriver något eller säger något tror de att det handlar om dem. Hallå, allt kretsar inte kring dig?! Killar ska vi inte ens prata om, de talar sanning när man är med de ensam och i vissa fall framför DERAS vänner. Men sedan dagen efter när andra folk har kommit in i bilden står de inte för någonting av de dom svurit på några timmar innan. Jag vet och kan säga så mycket men jag orkar inte lägga ner min energi på det. Jag har tillräckligt mycket att tänka på. Så som min moster och skolan. Det är viktigast och prioriteras först! Orkar inte med alla dessa människor som agerar som barn. Jag har förmodligen börjat tänka och försöker sikta mot framtiden. Gör det ni oxå, snälla va fan! Att ni orkar bete er som 15 åringar. Ni är inte bättre än någon annan sooo stop acting like that! Jag känner mig stark trots att jag ibland somnar gråtandes. Jag är inte mer än människa. Folk spelar så mycket. De har ett så lyckligt liv och det finns inget som får de att må dåligt. Snälla ingen människa är gjord av stål. Detta blir nog ett väldigt rörigt inlägg men fuck det! Jag är också trött på att passa upp på andra, när man inte får något tillbaka. Vissa frågar inte ens hur man mår, hallå jag är ett sms ifrån ?! Men det är lugnt. Ska som sagt inte lägga ner tid på sånt eller såna. Ni borde bara mitt minst problem. Skrattretande är det egentligen och så otroligt synd om vissa. Att man kan gå på vissa saker haha ae, funny! Nu ska jag försöka sova, kom nyss tillbax till mamma ifrån sanna och ninni. Men först måste jag gratta min vän viccy som blir hela 18 år idag. Dags att slå klackarna i taket och köpa dina efterlängtade cigg. Önskar dig en sjukt fet födelsedag. Love you girl! Grattis!!!!! Måste sova, ska ta farväl av moster imorgon.. Fina ängel <3 God natt ...."sandra" det kan vi ta when u show the real u! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!