LEAVE IT.



svar: Hej! Tack så jätte mycket för att du tycker om min blogg. Jag skulle uppskatta om du inte kommenterade grejor om Kastriot. Trots att vi alltid kommer att älska varandra så är jag och han är historia nu. Vi hade en både bra och dålig tid tillsammans och vi båda vet att ingen kommer kunna ta platserna i varandras hjärtan, men vi funkar inte ihop. Han kan inte vara trogen även om han vill och jag vill inte leva under svartsjuka och regler. Ni som läst min blogg vet vilka hårda regler jag satt under. Han är min lilla björn, men jag har lagt han åt sidan nu. Hur ska jag kunna gå vidare om inte mina läsare gör det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!