i miss her ♥

Som man har förstått är inte livet en dans på röda rosor, nej det är så mycket mer. Folk sviker en, man gör misstag, saker och ting går snett, de finaste man har går bort. Jag undrar vad jag gjort mot Gud för att han skulle ta tillbaka dig, sen tänkte jag om. Nää, han tog dig för att du var den finaste han hade.

När man blirt borttagen någonting, får man något annat i genäld. När jag steg innanför dörren här hemma efter begravningen hade jag fått två kuvert och och det var något jag längtat efter som äntligen kommit. Besvarat. Livet är som en bergochdalbana. Ena sekunden gråter du, andra sekunden skrattar du. Min andra moster sa såhär idag: "jag tror att livet är en bergochdalbana. Idag begraver jag min syster och imorgon ska jag på min sons premiär teater" Och det är fanimig sant.

När jag och Tampaboy kom hem till mig körde vi en runda Chanz och sedan glodde vi på tv. Han skulle ut en sväng och då dök jag ner i sängen. NU efter flera timmar och tablett knapprande är min huvudvärk borta. AH! Har precis fått i mig lite köttfärrsås. Mitt berg av disk är fortfarande inte borta så nu ska jag sätta igång med det.. eller snart. Jag blir nog ensam idag, vill sitta här och kolla på tv och bara låta tankarna flöda. Detta blir nog mitt sista inlägg för idag om jag inte känner mig för ensam lite senare.

R.I.P ♥












Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!