I KNOW

Nu är det faktiskt dags för mig att nanna kudden. Mamsen tittar ju förbi redan kl 13:00 och innan dess måste jag diska och dusha. Det får inte vara stökigt när hon kommer hit för jag orkar inte höra någon predikan haha..

Natti natti peps!


Jag vet att jag finns i dina tankar dagligen.
Jag vet att jag är tjejen som äger ditt hjärta medan
de är hororna över natten.
Jag vet att jag är den enda.
Jag vet att den du gillar att vara med mig.
Jag vet att du saknar mig.
Jag vet att du ångrar dig.
Jag vet att jag är din största lycka.
Och.. jag vet att du älskar mig.

Det känns underbart att du erkände det och det viktigaste är att jag vet om det. Jag bryr mig inte och jag blir inte svartsjuk, för jag vet. ja, jag vet sanningen bakom det hela. Tack för att du var uppriktig för en gång skull. Tack för de senaste timmarna vi spenderade ihop. Tack för att du pratade ut.
Jag älskar dig!

Kommentarer
jag

vem handlar texen om där nere ? är du tillsammans med han du var på G med förut ? kan du inte berätta lite meer ! :)



2011-10-31 @ 12:03:24
Anonym

Det där Måste ju vara om Kastriot, och isåfall är jag glad för din skull.



2011-10-31 @ 17:39:03
Anonym

vem menar du? :)



2011-11-01 @ 00:15:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!