HELGEN.

Söndag och grejor. Helgen har spenderats i Benny hill HAHA. I fredags var vi ju hemma hos Rose och sedan stack vi vidare till Benny. Igår drog jag också dit, bara för att Ken Ring skulle komma. Fick äntligen träffa min dröm man haha :)

Nu sitter jag bara här hemma med Svartingen & Denis. Bästa Tampaboiii skulle komma förbi lite senare. Jag har städat arslet av mig. Måste ta mig en dush strax. Har inte så mycket mer på hjärtat. Mwah

Fick en kommentar:
" fatta att albaner och zigenare är en och samma. Och du är pantad av substans "

SVAR: Haha det är tur att man får ha olika åsikter i detta landet. Jag tycker att du är pantad som tycker att de är samma folkslag. Sen så ska jag säga att jag varken har emot albaner eller zigenare hoho. Ha en bra dag! :*

Kommentarer
nina

Haha vilken sjuk kommentar! Pinsamt att folk orkar döma människor enbart baserat på vilket land dom kommer ifrån haha!



Blogg: http://ninagardstrom.wordpress.com
2011-10-30 @ 22:27:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!