Gårkvällen var superduper härlig!

Vi käkade gott, körde ölspel och bara öste på hemma hos Sofia. Fan vad kul vi hade och vilket grymt gäng vi blev haha diggade människorna grovt. Sedan körde vi en utgång och jag gjorde det endast för Carolinas skull haha! Där ute träffade vi grabbarna och alla möjliga, trevligt! Promenerade hem runt halv 3 och däckade direkt!

Snart kommer Tamara & hennes man hit en stund, vi ska käka frulle tillsammans mysigt hoho :) Sedan måste jag dusha och fixa mig för idag blir det att fira syrran. Middag och sedan antar jag att det blir partey också but i dont know yet.. hon fyller 23 efter kl 00.00 hihi. Grattis i förskott syrran jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Önskar dig en UNDERBAR dag. love love love. ♥

Senare kommer en video ifrån igår. Tjejerna går loss HAHA.

Kommentarer
bf

känner dig inte men följer din blogg ! fin blogg :) hur började du blogga ? kändes det inte konstigt i början att skriva om sina dagar osv & att alla kan läsa den osv ? puss !



2011-10-22 @ 19:03:32
Shqiponja

Hej selma! det är shqiponja



Kan du hjälpa mig med min header gå in på redigera sen går du in på bilder tar den med 2 bilder sen fixar du så att jag har den som en header kolla på youtube jag fatar inte hur man gör!?



Ge mig din msn så fort jag ser det så i morgon går du in på¨msn så skriver jag min kod och sånt!



Blogg: http://remembershqiponja.blogg.se/
2011-10-22 @ 22:02:22
Anonym

din blogg är så tråkig utan bilder vfan'!!



2011-10-23 @ 11:11:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!